CONSULTARE A POPULAȚIEI ÎN PERIOADA 15.12.2022 – 30.01.2023 PENTRU UN NUMĂR DE TREI PROIECTE DE HOTĂRÂRE
15.12.2022
ANUNŢ
privind consultarea populației în perioada 15.12.2022 – 30.01.2023 pentru un număr de trei proiecte
de hotărâre inițiate de către Primarul Municipiului Alba Iulia, după cum urmează:
1. Proiect de hotărâre privind APROBAREA documentației de urbanism: PUZ: „CONSTRUIRE ANSAMBLU DE LOCUINTE INDIVIDUALE IN REGIM INSIRUIT, IMPREJMUIRE SI REALIZARE ACCES” Mun. Alba Iulia, str. Izvorului, nr. 38, jud. Alba.
2. Proiect de hotărâre privind APROBAREA documentației de urbanism: P.U.Z. pentru: „REGLEMENTARE ZONĂ ÎN SCOPUL CONSTRUIRII UNUI PARC DE ACTIVITĂȚI„Municipiul Alba Iulia, Strada ȘOSEAUA DE CENTURĂ F.N., Județul Alba
3. Proiect de hotărâre privind APROBAREA documentației de urbanism:P.U.Z. pentru: „PARCELARE, REGLEMENTARE DETALIATĂ ŞI COMPLETARE TRAMĂ STRADALĂ (PRELUNGIRE STR. TUDOR VIANU) PENTRU CONSTRUIRE LOCUINŢE INDIVIDUALE ŞI LOCUINŢE COLECTIVE” Mun. Alba Iulia, Str. CALEA MOŢILOR, F.N., Jud. ALBA
Propunerile, sugestiile și opiniile cu valoare de recomandare cu privire la aceste proiecte de hotărâre, se pot depune în scris specificându-se articolul sau articolele din proiect sau regulament la care se referă, menționând data trimiterii și datele de contact ale expeditorului, la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, de pe str. : Calea Moților, nr. 5 A, Camera 8 – Registratură sau în format electronic pe adresele de e-mail: valentin.onișoru@apulum.ro; office@apulum.ro, în termen de 15 zile calendaristice de la data publicării prezentului anunț, respectiv până la data de 30.12.2022, h 13.30.
Proiectele de hotărâre și documentația referitoare la aceste proiecte pot fi consultate la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, camera 1 (Direcția Urbanism, Amenajarea Teritoriului) sau pe site-ul instituției www.apulum.ro, secțiunea Consultare publică.