SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR LOCAL DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR SEBEȘ A INSTITUIT MĂSURI DE PREVENȚIE

Începând cu data de 18.03.2020, pe durata stării de urgență;

În contextul aplicării măsurilor de prevenire a infectării cu virusul „COVID-19”;

În scopul asigurării protecției beneficiarilor serviciilor și a securității și sănătății tuturor angajaților;

La nivelul Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Sebeș se instituie următoarele măsuri de prevenție:

– accesul la ghișeul de stare civilă pentru declararea nașterii și a decesului se realizează pe bază de bon de ordine, oferit cetățenilor la intrarea în instituție, de către polițistul local care asigură paza în această locație;

– accesul la ghișeul de evidență a persoanelor pentru solicitări privind cartea de identitate se realizează pe bază de bon de ordine, oferit cetățenilor la intrarea în instituție de către polițistul local care asigură paza în această locație;

– depunerea cererilor de eliberare a duplicatelor certificatelor de stare civilă, precum și a cererilor privind schimbările de nume pe cale administrativă, se va face pe bază de programare prealabilă la numărul de telefon 0258/733727;

– depunerea cererilor de transcriere/înscriere a mențiunilor privind modificările intervenite în străinătate și a certificatelor/extraselor de stare civilă procurate din străinătate, în registrele de stare civilă române, se va face pe bază de programare prealabilă la numărul de telefon 0258/733727;

– cererile privind furnizarea de date, vor fi primite doar prin poștă;

– se limitează prezența la oficierea căsătoriei, la patru persoane (mirii și cei doi martori);

Pentru informații stăm la dispoziția cetățenilor la telefonul 0258/733727 sau pe email-ul serviciului spclep@primariasebes.ro .

La încetarea cauzelor care au determinat luarea acestor măsuri, activitățile specifice serviciului vor reveni la fluxul normal de lucru.

SPCLEP SEBES

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *