Primăria Alba Iulia modifică Regulamentul de organizare și funcționare a activității de voluntariat din cadrul instituției
ANUNŢ PRIVIND CONSULTAREA POPULAȚIEI ÎN PERIOADA 29.06.2023- 09.08.2023 REFERITOR LA ELABORAREA UNUI PROIECT DE HOTĂRÂRE PRIVIND MODIFICAREA REGULAMENTULUI DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE A ACTIVITĂȚII DE VOLUNTARIAT
29.06.2023
ANUNŢ
referitor la elaborarea unui proiect de hotărâre privind modificarea Regulamentului de organizare și funcționare a activității de voluntariat din cadrul Primăriei municipiului Alba Iulia și
al serviciilor publice din subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia, conform Legii 78/2014
privind reglementarea activității de voluntariat aprobat prin HCL nr. 269 / 2022
Primăria municipiului Alba Iulia, astăzi, 29.06.2023 anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului de hotărâre privind modificarea Regulamentului de organizare și funcționare a activității de voluntariat din cadrul Primăriei municipiului Alba Iulia și al serviciilor publice din subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia, conform Legii 78/2014 privind reglementarea activității de voluntariat aprobat prin HCL nr. 269 / 2022.
Proiectul de hotărâre și documentația aferentă pot fi consultate pe site-ul autorității publice www.apulum.ro, secțiunea Consultare publică și la avizierul autorității publice locale.
Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la biroul de relaţii cu publicul al autorității publice locale.
Etapa de consultare a publicului se desfăşoară în perioada: 29.06.2023- 09.08.2023;
Propunerile, sugestiile și opiniile cu valoare de recomandare, privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se depun în scris, în termen de 15 zile calendaristice de la data publicării prezentului anunț, respectiv până la data de 13.07.2023, h 16,00.
-ca mesaj în format electronic pe adresele de e-mail:sebastian.baesan@apulum.ro; office@apulum.ro
– prin poştă, pe adresa Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moților, nr. 5 A, Alba Iulia, Județul Alba, 510134;
– la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, la Registratură, la adresa: Calea Moților, nr. 5 A, de luni până joi între orele: 7.30.-16.00, sau vineri între orele: 7.30.- 13.30.
Materialele transmise vor purta menţiunea „Propuneri pentru proiectul de hotărâre privind modificarea Regulamentului de organizare și funcționare a activității de voluntariat din cadrul Primăriei municipiului Alba Iulia și al serviciilor publice din subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia, conform Legii 78/2014 privind reglementarea activității de voluntariat aprobat prin HCL nr. 269 / 2022”, specificându-se articolele din proiect la care se face referire și menționând data trimiterii și datele de contact ale expeditorului.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a autorității publice locale, la linkul www.apulum.ro, secțiunea Consultare publică – la proiectul de hotărâre mai sus menționat – în minută.
Pentru cei interesaţi există posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică. Data întâlnirii va fi adusă la cunoștința publicului interesat printr-un anunț ulterior.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon 0727895077, persoană de contact: Sebastian Băeșan, e-mail:sebastian.baesan@apulum.ro,sau office@apulum.ro.