SPCLEP Alba Iulia. Documentele de stare civilă vor fi transmise online

Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Alba Iulia, în contextul pandemiei generate de virusul COVID-19 în România, având în vedere instituirea stării de urgență pe teritoriul României, în scopul asigurării protecției beneficiarilor și a securității și sănătății tuturor angajaților, a decis luarea următorului set de măsuri de prevenție:

       – depunerea declarației de căsătorie însoțită de documentele prevăzute de lege, se vor transmite exclusiv on-line pe adresa de e-mail a SPCLEP Alba Iulia (spclep@apulum.ro), în prealabil se va face însă o programare telefonică (la numerele de telefon: 0258/815565, 0258/814550) a datei și orei la care se va oficia căsătoria;

       – documentele în original vor fi prezentate cu ocazia oficierii căsătoriei, dată la care se va semna și declarația de căsătorie în fața ofițerului de stare civilă;

       – selimitează prezența la oficierea căsătoriei, la opt persoane;

       – pe perioada instituirii stării de urgență nu se acordă dispensele prevăzute la art. 24 alin. 2-3 și art 275 alin 2 din Legea 119/1996 republicată, cu modificările și completările ulterioare;

       – oficierea căsătoriei se va face cu respectarea strictă a dispozițiilor art.246 alin 1 din Legea 119/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

       La încetarea cauzelor care au determinat luarea acestor măsuri, activitățile specifice vor reveni la fluxul normal de lucru.

       Pentru orice nelămuriri și informații stăm la dispoziția cetățenilor la telefonul 0258/815565, 0258/814550 sau pe mailul serviciului spclep@apulum.ro unde angajații serviciului vă vor răspunde cu promtitudine.

Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Alba Iulia, în contextul pandemiei generate de virusul COVID-19 în România, având în vedere instituirea stării de urgență pe teritoriul României, în scopul asigurării protecției beneficiarilor și a securității și sănătății tuturor angajaților, precum și în scopul limitării contactului ofițerului de stare civilă competent cu persoanele îndreptățite, în cazul solicitării înregistrării actelor și faptelor de stare civilă, pentru celeritatea înregistrării decesului și eliberarea adeverinței de înhumare, a decis luarea următorului set de măsuri:

       – medicul care a constatat decesul/ persoana desemnată la nivelul Spitalului/ unității medicale/ serviciului de medicină legală/ medicul de familie aflat/ă pe raza de competență a SPCLEP Alba Iulia, va transmite, cel mai târziu în a 3-a zi de la data încetării din viață apersoanei, prin intermediul serviciilor electronice securizate (e-mail,fax etc.), certificatul medical constatator al decesului împreună cu actul de identitate al defunctului/dovada eliberată de instituțiile competente prin care se confirmă datele de identitate ale acestuia, în lipsa actului de identitate;

       – adeverința de înhumare, va fi transmisă unității medicale de către SPCLEP Alba Iulia tot prin intermediul serviciilor de poștă electronică;

       – Certificatul de deces se va elibera persoanei îndreptățite la încetarea stării de urgență.

       La încetarea cauzelor care au determinat luarea acestor măsuri, activitățile specifice vor reveni la fluxul normal de lucru.

       Pentru orice nelămuriri și informații stăm la dispoziția cetățenilor la telefonul 0258/815565, 0258/814550 sau pe mailul serviciului spclep@apulum.ro unde angajații serviciului vă vor răspunde cu promtitudine.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *