societate

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI AIUD organizează concurs pentru postul de muncitor calificat

ANUNȚ

MUNICIPIUL AIUD                                     

              PRIMĂRIA MUNICIPIULUI AIUD organizează la sediul din str. Cuza Vodă, nr. 1 concurs în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată, a postului contractual de execuție vacant, cu normă întreagă, de muncitor calificat I din cadrul Direcției Arhitect – Șef, Compartiment Urbanism, Cadastru din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud.

              Condiții specifice ale concursului:                                                                   

              – studii medii liceale sau școala profesională;

              – vechime: minimum 10 ani în meseria de instalator; 

              – certificat de calificare  – instalator.         

Condiții de desfășurare ale concursului:

               Data, ora și locul desfășurării probei scrise: 06.09.2021, ora 10:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu.

               Data și locul desfășurării interviului: 09.09.2021 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu.

               Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până în data de 24.08.2021, ora 16:00 la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud.

                    Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul www.aiud.ro.

              Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, telefon 0258 861310 interior 1013 /fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro. Persoana de contact: Morar Angela, consilier în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern.

Birou Comunicare și Relații Publice

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *