economie

Transavia prezintă primul raport de sustenabilitate din industria alimentară, realizat de o companie cu capital 100% românesc

Hrana sustenabilă este o responsabilitate comună

Transavia prezintă primul raport de sustenabilitate din industria alimentară, realizat de o companie cu capital 100% românesc

Grupul Transavia, una dintre cele mai reputate afaceri de familie și liderul pieței de carne de pasăre din România, realizează în premieră acest demers important și transparent la aniversarea a 30 de ani de activitate, inovație și constanță pe piața românească.

Totodată, Transavia va marca în 2021 un alt obiectiv important: depășirea cifrei de producție de 100.000 tone de carne de pasăre anual.

Odată cu lansarea obiectivelor de sustenabilitate pentru anul 2025, dorim să oferim partenerilor, clienților și angajaților noștri, o viziune de ansamblu și transparentă, asupra activității grupului. Prin acest raport dorim să reafirmăm statutul de lider în categoria în care activăm, atât din punct de vedere al poziției de piață pe care o avem, cât și al acțiunilor întreprinse de societatea noastră în domeniile responsabilității sociale și strategiilor de dezvoltare durabilă.

Raportul reprezintă o premieră pentru piața cărnii din România, fiind primul elaborat conform standardelor GRI și aliniat la ODD. Documentul face referire la perioada ianuarie-decembrie 2019, evidențiind aspecte de business importante pentru toate unitățile din grup.

“ Ne face plăcere să prezentăm primul „Raport de Sustenabilitate“ al companiei, prin care dorim să oferim o viziune de ansamblu asupra activității noastre zilnice și să arătam încă o dată colaboratorilor noștri că facem lucrurile exact așa cum trebuie în toate ariile in care activăm. Responsabilitățile asumate susțin inițiative care au un impact pozitiv atât pentru produsele pe care le oferim consumatorilor, cât și pentru angajați, mediu și comunitățile unde ne desfășurăm activitatea.” afirmă Ioan Popa, președinte și fondator Transavia.

Eforturile board-ului Transavia au fost întotdeauna orientate spre a consolida business-ul într-un mod sustenabil. O afacere prosperă implică și susținerea comunităților locale si responsabilitatea socială ca parte a strategiei de business, deoarece “moștenirea noastră lăsată comunității este vitală și avem partea noastră de responsabilitate pentru un viitor mai bun”, spune Theodora Popa – Vice Președinte Transavia.

În total, 40 de organizații au beneficiat de sprijinul companiei Transavia, 4.500.000 lei a fost suma totală alocată sponsorizărilor care au mers către: construcția unui spital, furnizarea de hrană către 30 de centre sociale, parteneriate cu ONG-uri și universități și sprijin pentru sportivi.

Transavia își asumă misiunea de a ajuta comunitatea locală și a oferi suport și sprijin în momentele dificile. Vom continua susținerea sistemul de sănătate în România, educația și sportul și, nu în ultimul rând, ne vom continua misiunea de a oferi produse sănătoase și sigure.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *