Consultare publică pentru „Regulamentul de organizare a transportului de mărfuri și a circulației utilajelor în municipiul Alba Iulia”
Serviciul Administrare Drumuri și Utilități Publice din subordinea Consiliului Local al Municipiului Alba Iulia, în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (2) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, informează publicul interesat cu privire la proiectul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului de organizare a transportului de mărfuri și a circulației utilajelor în municipiul Alba Iulia.
Etapa de consultare a populației se desfășoară în perioada 08.02.2021 – 19.03.2021.
Propunerile, sugestiile și opiniile cu privire la proiectul de hotărâre menționat se pot depune în scris, cu specificarea articolelor din proiect sau regulament la care se referă, a datei trimiterii și datelor de contact ale expeditorului, la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia din str. Calea Moților, nr. 5A, Camera 8 – Registratură, sau în format electronic pe adresa de e-mail: office@apulum.ro, până la data de 19.03.2021, ora.16.00.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia sau pe site-ul instituției www.apulum.ro, secțiunea Consultare publică.