Primăria Aiud angajează șef de birou

ANUNŢ

MUNICIPIUL AIUD

Primăria Municipiului Aiud, județul Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unui post vacant, funcţie contractuală de conducere de șef birou din cadrul Biroului Administrația Pieței din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud.

Condiţii specifice:

     – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.

      Condiții de desfășurare ale concursului:

Proba scrisă: 02.10.2017, ora 11:00 la sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu.

 Interviul se susţine într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

              Dosarele de înscriere la concurs se depun până în data de 21.09.2017, ora 16:00  la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud.

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul www.aiud.ro.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul  Primăriei Municipiului Aiud, camera 22, telefon  0258 861 310 interior 13.

Birou Comunicare şi Relații Publice

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *