Cum te poate ajuta o agenție SEO să-ți crești afacerea în mediul online?

Businessurile online presupun, în 2018, tot mai multe provocări din punct de vedere al vizibilității și dezvoltării, astfel că antreprenorii au mai multă nevoie ca niciodată de luarea unor măsuri care să le asigure identificarea potențialilor clienți în rândul utilizatorilor de internet.

Mai mult decât atât, aceștia trebuie să-și convingă vizitatorii să cumpere produsele sau să apeleze la serviciile pe care le oferă, lucru care nu e tocmai ușor având în vedere concurența tot mai acerbă din mediul online, indiferent de domeniul de activitate la care ne referim.

Așadar, ce e de făcut? Iată câteva sfaturi utile pentru orice antreprenor care dorește să-și dezvolte businessul online:

Optimizarea site-ului – de ce este necesară și ce beneficii aduce?

Principala nevoie a celor mai multe dintre businessurile care nu reușesc să devină profitabile în online țin de vizibilitate. Mai precis, de lipsa vizibilității.

Este vorba despre vizibilitatea în Google, adică despre a reuși să te poziționezi în mijlocul publicului țintă. Acest lucru presupune ca, de fiecare dată când un potențial client efectuează o căutare în Google referitoare la produsele sau serviciile pe care le oferi, site-ul tău să apară pe prima pagină cu rezultatele afișate.

De ce este important să apari pe prima pagină din Google?

Statisticile arată că gigantul motor procesează, în fiecare zi, peste 3,5 miliarde de căutări, astfel că puterea pe care acesta o are în ceea ce privește creșterea unui business este cu 300% mai mare decât cea a rețelelor de socializare.

Așadar, pentru a crește în Google și a obține mai multă vizibilitate, ai nevoie de un site bine optimizat sau, altfel spus, de SEO. Deși, dacă vrei să fie făcut ca la carte, procesul SEO este unul de durată, rezultatele pe care le oferă sunt pe măsură, asigurându-ți viață lungă în prima pagină a motorului de căutare.

Ce presupune promovarea SEO?

Optimizarea SEO presupune, de fapt, ca site-ul businessului tău să întrunească cât mai multe dintre condițiile de care algoritmii motorului de căutare țin cont atunci când poziționează site-urile în SERP (Search Engine Results Pages).

Iar acele condiții însumează peste 200 de factori printre care se numără viteza de încărcare, indexabilitatea site-ului, existența unor pagini duplicat, optimizarea pentru dispozitivele mobile ș.a.m.d.

Prin urmare, o campanie SEO este destul de greu de realizat fără cunoștințe solide în domeniul marketingului online, fapt pentru care este recomandat să apelezi la servicii SEO profesionale oferite de agențiile de profil, chiar dacă va fi nevoie să plătești un preț lunar pentru asta.

La cine să apelezi pentru servicii SEO de calitate?

În plus, o agenție SEO te poate ajuta nu doar în privința optimizării site-ului, ci și prin realizarea unui audit tehnic care să indice nevoile pe care businessul tău le are raportat la piața în care concurează.

La momentul actual, numeroase agenții oferă servicii SEO care îți promit poziționarea site-ului pe primul loc în Google. Spre exemplu, AdMarks Media este o agenție de marketing online din București, specializată în optimizarea SEO.

O poți găsi pe admarks.ro, unde găsești și mai multe detalii despre ceea ce presupune campania de optimizare a unui site sau alte informații importante pentru businessurile aflate la început de drum în online.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.